Tisdag

Det går framåt för mig i mitt Sex and the city-tittande, Har snart sett klart 1a säsongen och jag fattar verkligen inte vad Carrie ser i Mr:Big, Han är ju bara en idiot ?



Jag har lovat mig själv att aldrig bli en såndär som bara skriver om en massa tv-serier i sin blogg så enough.

Tog mig en skön sovmorgon idag.. Sen har jag gått till återvinningsstationen vid affären och slängt en massa kartongförpackningar och några 1000 tidningar och reklamblad.

Diskat, pratat i telefon och ätit har jag oxå hunnit med. Börjar bli trött nu men snart kommer baby hem så då blir det väl att laga middag och sådant. Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra idag.. Förutom att packa och förbereda inför imorn. Direkt Emil slutat jobbet åker vi upp mot Luleå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0