Project Gain Weight

Idag börjar jag på allvar med att försöka gå upp till min gamla vikt.

Jag gillar inte vad jag ser i spegeln, Jag hatar att alla kläder jag provar eller beställer hem är förstora. Jag hatar att mina snyggaste jeans ligger oanvända sen i höstas för att dom är så förstora.


Det lär bli svårt... För som det är nu äter jag precis vad jag vill, hur onyttigt jag vill, när jag vill och jag tränar aldrig. Vilka förändringar ska man göra då lixom ? Alla tips är välkommna !


Det blir väl helt enkelt att sluta skippa måltider som jag gör ifall det är äcklig mat eller om jag inte ids börja laga nåt. Jag ska börja äta mer energirikt och fler mellanmål. Har ju ätit typ dubbelt så stora portioner nu senaste månaden/månaderna men det verkar ju inte göra nån skillnad så jag börjar bli ganska less... Varfööör går jag inte upp ?


Kommentarer
Anonym

börja träna om du verkligen vill gå upp i vikt och inte gör det av mat.

2009-05-21 @ 21:36:36
Emma

Du kan få lite av mig så ja blir lite smalare:d

2009-05-26 @ 09:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0