Öh bajs

Alltså nu är ja bara sjukligt jävla less på allt vad skola heter. Vi kan ju lika gärna få sluta nu ist för att behöva komma dit på dagarna och göra ingenting förutom att få med oss en massa pissiga uppgifter.

Har bara 2 uppgifter i geriatrik, ett enkelt prov i svenska och ett arbete i historia kvar men jag blir på svindåligt humör och bara allmänt jävla förbannad så fort jag ens funderar på att börja med dem för att det bara är skit och svammel som ingen ändå har nån nytta av att kunna.

Mest troligt blir det att kladda ihop nå skitarbeten så att man åtminstone har gjort det.  När man orkar vill säga.. Jag känner att jag behöver chips eller nåt annat gott.




Orka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0