Home again

Nu har jag kommit hem till Luleå för någon timme sen.. 

Det blev lite senare än vi hade trott först för att vi köpte ett skrov och åt innan vi for så jag inte skulle svälta ihjäl och sen tog det lite extra tid bara.
Kom hit vid 19 iaf och då for Emil direkt till Kronan för att fixa med sina bilar och jag läste lite tidning duschade och tvingade mig sedan att göra bort den sista läxan FY.. Jag var verkligen för trött & omotiverad för att göra den men sista dagen är imorn och hellre lämnar man ju in en dåligt gjord uppgift än ingen alls nu såhär på slutet när man inte får fler chanser på sig.
Dessutom missade jag Halv åtta hos mig och Rent hus på kuppen ! :(

Nåväl, Imorn blir det skola och då ska jag komma ihåg att lämna in alla böcker och ett prov. Nu ska jag bara äta, läsa lite och vänta på att baby kommer hem så att vi kan sova tillsammans en sista natt innan han far till byn. Ska saakna baby... Iofs bara tills på Söndag men ändå :))


ÄLSKAR DIG ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0