Gnight

Jag skall börja med att säga hur jävla sjukt jag tycker det är att människor svälter sig själva... För allvarligt. Finns det nåt bättre än att äta en massa goda saker ?... All underbart god mat som finns.. Mmmmm.


Sen ska jag fortsätta med att säga hur jävla lite jag har gjort läxor idag... Så fort jag har tänkt börja har jag fått lust att göra nåt annat. Sen när jag tänkte börja på allvar ringde Milla och direkt efter Amanda. Snart kommer Emil ringa och sen är det försent att börja ... ihih... Får göra det imorn eller något.


Som tredje intressant sak skall jag nämna att Arlas yogurt med smak av Äpple, kanel och vanilj är U N D E R B A R !


Jojuste... Inte att glömma. DSU vart såld idag... Till boden. Tänk att nu har den hunnit med ALLA tattar-place !! :D haha.. Nä allvarligt, Jag kommer sakna den väldigt mycket.. Kul bil med mycket personlighet och mycket Badness ;) Men med risiga bilar måste man ta chansen att sälja medans det ännu går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0