FUCKING FUCK

Det som började som en liten oskyldig huvudvärk börjar nu bli ganska jobbig. Det är en sånhär huvudvärk som börjar i högra knölen bak på huvudet sen går den ut som en ond stråle i tinningen och höger öga/ögonbryn.

Jag har:
Masserat  mig själv
Masserat med värmande/vibrerande massagemaskin
Masserat huvudet med en såndär "Bläckfisk"
Haft på mig halsduk
Stretchat en massa
Tagit Panodil
Tagit Paraflex
Vilat
Druckit te (Koffein kan hjälpa till att vidga blodkärlen)
Ätit

Och vet ni vad ? Precis som vanligt finns det inget som hjälper. Hoppas jag kan sova iaf för är det nåt som är jobbigt så är det att inte ens kunna sova pga av sin värk. Fucking fuck



Anyhow... Så har jag världens bästa pojkvän. Jag är så lyckligt lottad att jag avundas mig själv. Och egentligen borde jag aldrig klaga över något alls för jag har allt jag behöver, allt jag vill ha och allt jag någonsin kan önska mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0