Fredag

Nu ska ni få höra vad jag har haft att göra...

Dagen började med att vi for och åt lunch på Baan Thai och det var såklart Göttt !, Hem en liten stund efter det innan vi for till Kalix och köpte en bil.. Emil köpte en bil alltså. En 240 Diesel. Han körde den hem då och jag Caddyn.. Å ni ska ju tro att det har varit varmt idag !! Har hållit på å smälta bort.

Kom hem vid middagstid och då lagade jag mat... Hammis å Pommes som vart göttans. Så började jag med tårtan och den var oxå god.. För söt för min smak men Emil gillade den ju vilket är huvudsaken :)


Såå.. Nu kanske vi far ut en sväng eller nåt. Min karl har gnällt om öl heeela dan så kanske jag måste köra runt på honom lite. Får se.. Är så jävla trött oxå å dessutom verkar de inte hända något nånstans ikväll :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0