:(

Okey... Nu ger jag på allvar upp det här med att försöka få tillbaka mitt blonda hår. Det vill sig helt jävla enkelt inte.

Trots att jag endast haft håret tonat och inte färgat. Trots att jag hade svinlång ljus utväxt, Trots att jag har blonderat det 3 eller 4 gånger med den bästa färgen. Så är det likförbannat orange.

Kvaliten mitt hår en gång hade är det adjöss med... Hello tuggummihår !



Blir väl att ha den här färgen nu ett tag och sen gör jag det nog svart. Fuck. Alltså svart är ju snyggt och jag passar bra i det men hur jävla bortkastat känns det inte ? Jag har lagt ut en massa tid och pengar, Samt förstört mitt hår för att få det blondt åsen ska det bara färgas över svart. Såå värt !


Emil har iaf sagt att jag är finast ändå och det är väl det enda som räknas. + Att jag har köpt tröstätars-Natugodis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0