En lista - På Engelska

Nu hittade jag en ny lista igen så den tänkte jag testa.

Jag utmanar alla som vill och är engelskkunniga. Ps.. Jag tolkar listan som favoriter/det man oftast använder.

SHOES: Vanliga sneakers eller "skateskor". Dc eller Adidas
SNEAKERS: Se svar ovan.
JEANS: Fornarina flirt bit och Lee leola.
T-SHIRT: Tigtha med snygga tryck, Gärna oldschool åså.
UNDERWEAR: H&M forever ;)
BAG: En svart av modell större. 
WALLET: Grå/svart med Marilyn Monroe motiv.
SUNGLASSES: Nåra från H&M
WATCH: Har aldrig använt.
JEWLLERY: Tjocka ringar i öronen och ibland halsband av olika slag.
MAKE UP: Diorshow :)
FACE PRODUCTS: Eh.. Niveas ansiktskräm
DEODERANT: Nivea
TANDKRÄM: Olika som Colgate, Sensodyne och såna.
SCHAMPO/BALSAM: H&S, Sachajuan, Björn axén osv.
SOAP: Apolivias
PARFYM: Tål typ inte nå mer men Escada, Dessert treats och Library of fragrance

MINERALWATER: Loka päron
WINE: Vitt mousserande eller mousserande jordgubbsvin
DRINK: Har aldrig i mitt liv druckit en "drink" faktiskt. Men hemmagjord slush är ju aldrig fel :)
BREAD: Focaccia
FOOD: Oj svårt.. Något fint kött kanske.
ICECREAM: Twister & Calippo refresch
CANDY: Saltlakrits

HAIRSALON: Stina
NEWSPAPER: Kuriren
MAGAZINE: Ingen speciell.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0