Ååh

Fyfan vilken dag... Allt bara tjorvar och jävlas med mig. Jag blir så trött och less på allt.

Sommarjobbet på Baldersgården gör ju inte annat än segar och tjorvar. Jag kommer säkerligen tvingas tacka nej till lägenheten eftersom Emils jobb inte bestämt sig än och jag har ju ingen aning om hur det ser ut för mig med jobb till hösten... Jag vill ju verkligen att vi ska kunna ta den.

Nu är skolan slut och det ger mig ångest.. Jag vill utbilda mig till nåt men vet inte när eller till vad. Jag vill flytta hemifrån men det går inte utan inkomst och den här helgen kommer suga bara för att Emmeli & Daniel måste komma hit.. Vilket jag inte är sugen på för 5 jävla öre.

Imorn måste jag stressa runt som en jävla jojjo.. Lägenhetsvisning, hem, skola, hem, middag, ängesbyn och hämta däck, åka helt ensam till boden och byta till sommardäck hur fan nu det ska gå. Jävla skit.


Kommentarer
mia

Känner verkligen igen mig i dig.. jag hoppas verkligen det löser sig med jobb så ni kan ta lägenheten!

2009-05-28 @ 20:33:31
URL: http://miary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0