:)

Som sagt hade jag inget ståhej när jag tog studenten eftersom jag inte alls gillar "kalas" av något slag. Så fick jag en 500ing ändå av Mattias föräldrar så jag bjöd dem på tack-fika idag och när vi satt och fikade plingar det på dörren - Min moster och hennes man hade hört ryktas om att jag var hemma idag så då passade dem på att tjyvkomma och kalasa ändå ;p Dem hade med sig 1000 kronor åt mig så nu har jag fått mig en helårsförsäkring på bilen betald utan att behöva nalla ur egen ficka ! :) Härligt !


Rabarberkakan jag bakade idag blev hur god som helst så den lär jag göra fler gånger.


Nånå, Nu ska jag kika på H&M hemsidan.. Dom har ju så mycket rea så jag tänkte passa på att inhandla lite nytt. Man blir ju för fan hemmablind bland ens gamla trasiga och urtvättade kläder.

Ska även göra nå gokvällis och sen blir det sängen. Börjar ju förfan på nyjobbet imorn och det är lite nervöst ändå. Ska bli intressant att se hur hög vårdtyngden är där... Många friska ska jag hålla tummarna för iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0