Torsdag

Idag är min enda lediga dag på hela veckan... Så vaknar jag upp och är typ sjuk, Eller ja inte riktigt sjuk kanske men med en väldans huvudvärk, ont i halsen och täppt i näsan.
Tyvärr har jag inte tid att bry mig om det utan jag har först varit på affärn och skickat ett boxpaket samt köpt grön curry-pasta, Sen kom jag hem och frankerade ett Tradera-paket som jag med väldigt mycket våld tillsut lyckades knosa in i brevlådan - Hoppas inte frimärkena eller adresslappen gick sönder bara :s

Resten av dagen måste jag oxå anstränga mig en massa med saker som att laga en svingod wook till middag, byta sängkläder, dammsuga och allt såntdär jobbigt. Först av allt borde jag kanske äta frukost ? Det låter som en bra ide fast nu har ju klockan iofs hunnit bli lunch... Jag röstar på nudlar !




Kommentarer
emma

krya på dig!

2009-07-16 @ 15:10:32
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
denise

Hej!



Hoppas att jag inte stör.



I min blogg får du följa min vardag som 17 år och sambo. Du får även ta del av mina fantastiska bilder då fota är ett stort intresse.



Kika gärna förbi!

2009-07-16 @ 16:35:24
URL: http://friskey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0