Tisdag

Inatt var jag övertygad om att jag fått svininfluensan ! Trots att jag fått massage och tagit en bamyl innan jag gått och lagt mig vaknade jag av att jag hade SÅÅ ONT i huvet, axeln och nacken. Sen har en viss gullig pojke lämnat kvar sin förkylning här innan han for så ont i halsen har jag och är sådär allmänt krasslig.
Jag steg upp och tog en Panodil och värken försvann.. Nästan helt. Så jag har nog klarat mig trots allt ;)


Skönt att vara ledig idag.. Jag sov till 09:21, hoppade in i duschen, åt plommon vattenmelon och god macka till frukost.
Sen bar det av till stan där jag flyttade över min lön till rätt konto. Yey - Jag är så rik :)


Vad mer ? Jag har inga planer för dagen förutom att ta det lugnt. Ska kladda ihop lite fler arbetsansökningar och kanske sova en stund ;)



Jag älskar Emil oändligt mycket och saknar honom så. Bara en vecka kvar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0