Söndag

Är hemma idag fast jag egentligen skulle ha jobbat 06.45-14.00. Var så jävla trött när jag vaknade imorse så det var inte klokt och sen när jag steg upp kändes det som om det snurrade i magen, mådde illa och kunde inte få i mig nån frukost så jag sjukanmälde mig och gick sen å la mig igen. Somnade seriöst på typ 30 sekunder och vaknade 6 timmar senare. Väldigt olikt mig men jag var väl antagligen helt slut efter den har långa veckan med allt nytt att lära sig och komma ihåg, jobb varenda dag och dålig sömn & mat. + Allt som har jävlats med mig.


Nu är jag då piggare iaf efter att ha fått sova ut :) Får se vad jag ska hitta på idag.. Hade behövt dammtorka iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0