Vi <3

Vad heter ni? Emil & Elina
Hur träffades ni? Vi bestämde bara att träffas.. På ett mer-än-kompisar sätt
Varit tillsammans? Ja i 15,5 månader för att vara exakt.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej

Har ni barn?
Nej
Har båda körkort? Emil har haft i 3 år å jag har väl snart.
Kommer du ihåg er första kyss? Japp !
Vem sa "jag älskar dig" först? Emil frågade först "När får man säga att man älskar varann" Men jag sa först :p
Vem är äldst? Emil är 3 år äldre än mig.

-----------------

Vilka stjärntecken är ni? Vi är oxar båda  två haha, Och det märks.
Vem fyller först på året? Jag, 2v före typ.
Vem är längst? Emil såklart
Vem sjunger bäst? Vet inte...
Håller ni i handen på stan? Ja då och då.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp.. Gjort det i några år typ.
Vad har ni gemensamt? Mycket.. Typ smak, åsikter åså.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja, Inte första gången vi sågs men första Daten eller vad man ska säga.
Har ni någon speciell låt? Dixie Chicks - Travellin' Soldier
Har ni några "fri kort"? Vet inte vad det är faktiskt ?
Har ni stora framtidsplaner? Inte mer än att flytta ihop.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Nix
Vilket är ert bästa minne? Oj... Det vet jag inte vilket som är allra bäst.
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Typ äter, ser tv, spelar nåt spel, tar en promenad eller nåt sånt.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja givetvis en massa
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, 26 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Jo
Brukar ni bråka? Inte så ofta nu men nog händer det väl om det dyker upp nåt man blir arg över.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Vad svårt... Det är nog helheten jag gillar.
Vad använder ni för preventivmedel? Jag äter P-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? Jo, båda haha.. Det är kul ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0