Söndag

Nu ska vi snart gå och lägga oss.. Jag åt nyss en mycket smarrig macka med Brie-ost och oxkött på :) Mums

Idag har vi varit på några affärer, Åkt runt lite, Ätit glass, Spelat Yatzy.. Sovit och varit ganska sega. Det är väldigt kallt här..Typ -15, Jag vill inte ens veta hur jävla kallt det kommer vara i Luleå, Ska ju hem imorgon och det ska på ett sätt bli skönt med tanke på att jag har ganska mycket att göra men givetvis jättetråkigt att åka från Emil.. Skönt att det bara är några dagar till vi ses igen... Det som känns mest tråkigt är typ att allt blir som vanligt nu igen med skola & jobb varenda dag. Har ju varit så kul att kunna vara med varandra i stort sett varenda dag nu under lovet. 


Älskar min gubbe sjukt mycket <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0