Sjuk ?




Typ hela världen är ju förkylda nu..Speciellt alla i min klass. Jag känner mig inte sådär jättesugen på att bli smittad faktiskt men känner att jag kanske är påväg att bli det ändå ?. Har haft ont i huvet nu ganska länge, Det svider i ögonen, Är lite täppt i näsan och känner mig allmänt sådär lite hängig och illamående.


Har bett Mamma pressa en citron åt mig nu så får man i sig lite C-vitamin iaf, Ska hoppa i duschen sen och efter det kurera mig med lite Te och honung.


Var ju föresten och övningskörde nyss, Det gick rätt bra och jag var inte så dålig på att backa och backa in i parkeringsfickor som jag trodde att jag skulle vara. Man ska inte tro så dåligt om sig själv hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0