Måndag !

Fy farao vad jag är trött !! Helt sinnes alltså...


Skoldagen idag var ju oxå värd som vanligt.. Var typ bara att sitta å slöa å göra ingenting hela dan. Fick sluta tidigare eftersom man får jobba hemma med sitt Historiarbete men just nu är jag då för trött för det. Min förkylning har då bara blivit värre så jag känner mig inte sådär värst på topp. Hoppas det blir bättre iaf för måste på alla lektioner denna vecka.



Nu ska jag snoka runt i lite bloggar samt kika arbetsförmedlingen och såntdär.


Kommentarer
Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-26 @ 17:03:54
URL: http://ccristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0