Onsdag

Vilken härlig dag !

Tack Gud för att:

- Jag tankade på morgonen, Då kostade bensinen bara 11:98 och på samma mack påväg hem från jobbet kostade den 12:19

- För att jag hann bromsa för idioten som bytte fil till min typ en meter framför mig.

- För att den första kunden idag avbokade och vi kunde börja med allt 2h tidigare och därmed sluta kl 13 ist för 15


Mindre tack för:

- Att min motorvärmarstolpe inte fungerar idag.


Nu är jag hemma ett par timmar innan jag åker iväg igen, Jag har nämligen frisörtid idag vilket ska bli skitskööönt ! Är så härligt att ha alldeles fräscht hår :)

Ska försöka göra lite nytta här hemma tills dess så jag håller mig vaken, Är skittrött. Drack en kopp kaffe nyss iaf med en dödsgod kaka till :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0