Virka Virka Virka

Jag är nog inte så dålig på det här ändå.. Jag började ju igår och redan går det ganska bra. Man får prova sig fram.

Det värsta är att jag inte ens har nåt garn så jag har virkat med ett hårt snöre som skaver mot fingrarna. Men imorn ska jag på Myrorna och shoppa, Behöver ju garn i flera färger :)


Detta har jag gjort idag bara för att prova mig fram med att följa ett mönster. Det är början till en filmrulle och denna del ska egentligen vara brun och nu gå över i grönt. Men man kan ju oxå börja minska ner den nu så blir det en negerboll :)






Det ska minsann bli roligt när jag lärt mig ordentligt och har dem rätta grejerna =)


Kommentarer
Anonym

Nååå vad du är söt :)

2009-08-09 @ 21:32:44
URL: http://emmaolofssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0