Sådärja

Nu har jag varit lite duktig och kokat Disktrasan och Diskborsten.. Skönt att få bort lite bakterier där :) Egentligen skall man koka sin disktrasa 1 gång i veckan och det kan jag ju erkänna att jag verkligen inte gör :s Men här hos Emil har jag gjort så att vi använder en bara i köket, En till att torka av andra saker som damm och sånt, Åsså en som bara används på toan.

Nåväl.. Efter att ha gjort det plockade jag ur allt från kylen och rengjorde den, Torkade ur och diskade hyllorna osv. Nyss förberedda jag maten litegrann.. Det blir hasselbackspotatis med biffar och grönpepparsås idag :) Gott !


Och på tal om kylskåp...

Ett sånthär nytt kylskåp från SMEG i 50-talslook skulle jag SÅ gärna vilja ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0