My God

Idag är en såndär dag man bara vill stanna hemma och skita i skolan.. Är så jävla trött, seg och hängig. Känner mig sjuk alltså. Och hur olidligt ont jag har haft i huvet och nacken under natten ska vi inte ens prata om.. Det är fortfarande inte bra men bättre iaf.


Ska göra frukost nu och sen fara till skolan, Ska försöka vara där hela dan iaf men vi får väl se hur det går.





Hoppas ni andra har fått en bättre start på dagen ♥

Nu har jag bestämt mig för att stanna hemma idag, Lika bra att göra det när man känner sig sjuk på riktigt istället för när man bara är slö och less. Jag ska hursomhelst försöka att sitta så lite som möjligt vid datorn så min nacke får vila upp sig lite från det iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0