Me so nervous

Usch vad jag är nervös idag ! Jag har en körlektion där körläraren ska kolla hur jag kör för att se om hon kan ge mig ett intyg till att få göra halkbanan. Ja visst låter det stört ? Men tydligen har dom inga koner så man kan göra manöverprovet bara så nånting säger mig att hon bara kommer försöka leta efter alla fel jag gör för att få sätta dit mig och tvinga mig att ta 10 lektioner till på hennes värdelösa körskola. Och visst, Jag kanske behöver ta några körlektioner eftersom jag hittils bara tagit 2 men inte på den där skitskolan.. Och jag SKA få göra halkbanan. Jag ska nog visa henne..

Nåväl, Jag ska gå och äta frukost nu. Tänkte äta nått riktigt gott och nyttigt som typ Kiwi, Passionsfrukt och en Banan kanske. Kan nog behöva en massa vitaminer så jag blir av med min förkylning nån gång detta år. Börjar inte skolan förrän 12.30 idag men jag ska nog åka in med bussen 11.43 och lämna tillbaka en bok på biblo, Kolla efter ögonfransfärg och sen äta i skolan om Sandra, Tilde eller Cissi är där :)


Visste ni att en enda kiwi fyller hela dagsbehovet av C-Vitamin ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0