Måndag

Hej kära läsare ! :)

Imorse var det en väääldigt trött Elina som vaknade av att Johnny Cash sjöng I walk the line i mobilen. Jag steg upp, Duschade och åt frukost innan jag for till skolan för att ha Samhälls, Svenska och Historia.. Låter som om den här dagen skulle kunna vara den tråkigaste och jobbigaste på hela veckan men det är den inte. Jag tycker så mycket mer om såna lektioner är vårdämnena.. Hujja. Jag har väl rätt linje va ?

Jag ids inte laga mat idag så jag har suttit och varit hungrig sen jag kom hem, När jag insåg att det är ett tag kvar innan Mamma kommer hem började jag äta chips och chokladmuffins, Säkert bra mellanmål ;p

Och jo, Jag sa ju att jag skulle berätta mer om helgen men jag tror jag skippar det.. Vi har inte gjort så mycket att berätta om, Bara haft en jävligt mysig helg med bara varandra :)


Nu ska jag ta en kopp te och kanske börja förbereda middagen litegrann. Sen är det nog fan bara att bestämma sig för att ta tag i lite läxor. Här är en lista på vad jag har att göra:

* Skriva 5 sidor om en Psykisk sjukdom
* Läsa en bok + skriva bokrecension
* Skriva en argumenterande text om barnuppfostran
* Läsa om Demokrati och statskick
* Påbörja det där jäävla projektarbetet


Kommentarer
Emma

Hahaha, ja jag var också otrogen mot han :D Han fick minsann vad han förtjänade av oss båda :D

2008-09-29 @ 19:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0