Gonatt Gonatt

Nu när jag ändå har skrivit om sak-samlande hela dagen kan jag ju tilläga att jag tycker det är störande med folk som inte gör det utan bara panikköper allt samma vecka som dom ska flytta hemifrån för vad resulterar det i ? Massa fula billiga saker som fan inte matchar nånstans. Typ jysk och rusta style de luxe ! :)

Och jag stör mig på folk som bor i sina fula små ettor med sina fula små möbler för att dom inte ids fixa bara för att dom ändå inte ska bo där nå länge.. Bara några år eller så ?

Haha fast det är ju inte min huvudvärk egentligen.. Men jag kan lixom inte låta bli att störa mig på fula hem.


Å vad som verkligen är fult är dom som tar med sig sina flick/pojkrumssaker.. Typ nallar å affischer å små töntiga tavlor med änglar på å sängkläder med hjärtan å soffkuddar med "i love you text". Å vad har killarna, Dom har mest ingenting.. bara tomt å tomt.. å inga saker alls. Haha nä.. Nu får vi hoppas att jag själv inte gör så ;)


Jag bara svammlar.. Gonatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0