Tisdag

Asså dumma dumma dumma jävla jag !!... I förrgår missade jag 2 auktioner på Tradera för att jag låg å sov mitt på dan.. Sen igår var det en som gick ut på natten och jag glömde bjuda innan jag gick å la mig.. Jääävlaa jag ! Ännu mer surt är att Jeansen jag skulle köpa gick ut för 54kr.. Jävla.

Nåväl.. Är huvvet dumt får garderoben lida. En annan sak jag stör mig på idag är att jag är förkyld IGEN.. Det hinner fan aldrig gå över så är det tillbaka och hur fan blir man av med skiten ?


Bra idag är att vi ska se Borat i skolan och det ska ju bli väldigt roande, Bra att det bara är en dag kvar tills Emil kommer oxå :)


Inatt har jag föresten drömt knäppa drömmar igen.. Och detdär jag berättade om att jag har låtar på hjärnan när jag sover ? Inatt var det Woolpackers - Getting over you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0