Poor Little Me

Stackars stackars mig som det är så syndast om i hela världen.. Sjuk och ingen hemma som tar hand om mig ens :( Bu hu hu..

Nja riktigt så synd om mig är det inte men ganska iaf för jag är väldigt hostig och har ont i kroppen, Speciellt i nacken. Jag vill ha nåt gott och en film ! Jag vet bara inte vilken film ?.. Får fara å hyra sen med Mamma när hon kommer hem.



Anyhow Anyhow... Jag har inte mer att tillägga. Jag har verkligen inte gjort ett skit idag.. Inte nå alls, Sov nyss ganska länge men det är bara braa så man blir frisk :)


Nu känns det genast lite bättre.. Mamma kommer snart hem och lagar baconlindad kycklingfile, Sen knäckig Äppelpaj till efterätt + Cheeseballs, Cola och Film till mig.. Great ! :) Jag valde Juno, Ps i love you eller tillsammans är man mindre ensam. Man måsteju ha nåra på reserv ifall nån av dem är utlånade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0