Jävligt irriterad

Jaha.. I vanlig ordning är de ingen som ids komma till skolan.. För det första kom min buss 5 minuter för tidigt och körde iväg fast den såg att jag skulle åka med.

Sen har Tilde skickat sms både inatt och imorse om jag skulle till skolan och när vi börjar.. Men som exakt alla andra dar skiter hon i att svara när det väl är dags att fara dit, Bra stil. Ringde Cissi som inte visste om hon skulle dit.. Jävligt värt för mig att fara dit då, Sitta ensam och vänta helt länge på att vi ska börja och sen sitta där ensam med läraren. Väldigt väldigt värt så nu får jag änu mer frånvaro... Inte fan vet jag hur jag ska kunna stanna hemma och  vara med Emil imorn då utan att dö av ångest.



Jag blir så jäääääävla less !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0