Jahapps

Det blev ingen skola idag, Cissi svarade aldrig på mitt sms så jag antog att hon sov, Sandra har ej lektion idag och Tilde tror jag knappast var där  så jag for inte heller. Gick och la mig istället och sov till vid 11 och det var mycket skönt :)

Har strukit nå handukar och dukar nu, Kikat igenom posten och ÄNTLIGEN blivit klar med min Psykologiuppgift vilket var väldigt skönt. Nu har jag bara ett enormt projektarbete framför mig som jag kanske ska orka börja med idag.

Ska göra en smoothie med banan och hallon nu till lunch och till middag ska jag göra Tonfiskgegga med pasta :), Efter middagen ska jag ut och övningsköra.. Mattias har ställt upp koner och sånt nu exakt som vid manöverprovet så det är vad jag ska träna på idag !






Kommentarer
bitte

gott det lät med smoothie

2008-10-08 @ 12:32:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0