En såndär nivet

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite nedstämd faktiskt, Småirriterad, Ensam och Uttråkad.
Är det nåt du absolut inte äter: Sill ?
Kläder just nu: Mysisar
Musik just nu: Summernights, Soundtracket från Grease faktiskt :)
Vad sa du senast: Har ju säkert pratat en massa för mig själv idag men till nån annan var det "Älskar dig med pusspusshejdå"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50/60-Talet så jävla LÄTT !
Längd och vikt: 155/40 tror jag,
Hur många kuddar sover du med: 3, Fast bara på en åt gången hihi
Favoritväder: Svalt fast varmt.. Sommarkvällar alltså
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Jag hatar den där frågan. En båt eller flyg att åka hem med.
Spelar du nåt instrument: Nej tyvärr inte.. SKulle ju va kul att kunna.
Morgon- eller nattmänniska: Både och.. Somnar sent och vaknar tidigt.
Sparare eller slösare: Haha, Det behöver jag inte svara på va ? Mongosparare
Vem är viktigast för dig: Emil
Bästa film: Orkar ej
Tror på liv på andra planeter: Nepp inte alls
Kommer du ihåg din första kärlek: Jadå
Har du några homosexuella vänner: Nej som tur var
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag vill tro det, Men människor får mig att tveka.
Hur många barn har du/vill du ha: 2 ! :) Kanske 1 3e när dom andra blivit lite större
Bio eller promenad: Promenad
Snarkar du? Har hört att jag gör det ibland men jag förnekar det ;)
Rädd för insekter? Ja huuuh
Äckligaste insekten: Spindlar, Flygfän, Skalbaggar, Myror
Vad vill du jobba som? Med barn & ungdomar kanske
Pizza eller hamburgare? Hammis från MAX
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat ofc ! :)
Gungar du på stolen? Nä Mamma & Pappa blev ju så arg när man gjorde det när man var liten haha :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Never !
Hur många syskon har du? 6... Som jag aldrig träffar typ
Vad är du mest rädd för? Att nån nära ska dö, Att jag eller dom ska få nån hemsk sjukdom, Att bli lämnad och ensam
Är du rädd för blod? Jo, Vill svimma :p
Saltar du på maten? Nej aldrig
Gillar du att sjunga? Ja..
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Omvårdnad för att jag vill hjälpa och ta hand om.
Anser du att du är stark? Hahah javisst.. Eller ja jag är ju en stark person, Men inte i armarna :D
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Tycker det är jobbigt
Röker du? Nej
Snusar du? Gärna
Kaffe, te eller inget? Te !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0