Dagens

Dagens !

Dagens humör: Nå bra förutom att jag är trött nu och ganska irriterad.
Dagens mående: Nå bra, Inga krämpor eller sjukdomar :p
Dagens borde: Har väl redan gjort det jag borde. Om jag nu hade nåt sånt ?
Dagens klädsel: Hade jeans, tshirt å svart hoodie idag. Nu har jag mina mysbyxor och tshirt
Dagens smycken: Bara piercingarna
Dagens planer: Ska bara vänta å höra så Emil tagit sig hem, Äta kvällis och gå sova.
Dagens fundering: På hur fan man ska få sig nå körtkort detta århundrade.
Dagens roligaste: Att Jag&Emil gjorde nåt nytt roligt tillsammans.
Dagens tråkigaste: När Emil åkte hem såklart
Dagens låt: Hank Williams III - I'm a long gone daddy eller vad den nu heter
Dagens program: Vem vet mest
Dagens naglar: Natural på händerna, Tånaglarna är röda
Dagens hemsida: Vet ej
Dagens mat: Gookycklinggryta


Asså vet ni hur jävla trött jag är ? Ska fan inte vara vaken länge till... Och jag fasar redan över att fara till skolan imorn i detta hemska väder.


Kommentarer
Madeleine

Jåå såklart, troja är alltid söt :)

2008-10-05 @ 22:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0