Besök på stan

Japps.. Jag fick en liten impulsidé och for till stan strax före 13, Hittade flera saker jag ville ha men köpte bara en liten present åt Emil, En sak han har sagt att han vill ha som jag ska skicka iväg på posten idag :) Får hoppas nu att han inte läser för de blir ju mycket roligare om han får ett mystiskt paket i brevlådan som han inte har nån aning alls om vad det är i !!! :D


Jag ska äta en macka nu, Dricka en kopp te, Smeta in en ansiktsmask i ansiktet och sen hoppa in i duschen å göra en grovrengöring haha, Tycker jag bara har snabbduschat på senaste så nu ska ja skrubba bort all gammal hud från kropp och fötter :)




Pussar till min babe ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0