En NY lista

Här kommer en lista som jag aldrig gjort förut, Jag snodde den av Malin (Trojas nya ägarinna)


 

Tror på: Mig själv, Fakta och sånt som kan bevisas
Tror inte på: Spöken, Andlighet, Lögner och sällan andra människor.
Roas av: Ironi, Sarkasm och saker på andras bekostnad.
Oroas av: Ovisshet, Framtiden och Förändringar. Att inte ha stenkoll på allt ungefär. Kontrollfreak ?
Stolt över: Saker jag lyckas med, Prestationer och andra saker jag gör bra.
Missnöjd med: Allt jag inte gör bra ?
Skulle aldrig: Låta någon annan styra över mitt liv.
Okänd talang: Jag har nog tyvärr ingen sån
Mina bästa egenskaper: Ärlig, Är mig själv, Bestämd, Och ganska snäll är jag väl ?
Mina sämsta egenskaper: För ärlig, Dumtjurig och sur
Laster: Mitt humör
Kör: Mammas Mazda
Drömmer om: Att få vara lycklig, Leva livet med den jag älskar och att lyckas med mina mål.
Ser: En hel massa saker på databordet
Lyssnar på: Inget
Förebilder: Har ingen sån.
Årstid: Höst
Ångrar: Oj.. Jag brukar faktiskt inte älta sånt jag gjort fel eller inte gjort.
Favoritmojäng: Datorn typ
Motto: Vet inte..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0