USCH

Bleeh, Nyss var det en blomfluga som flög omkring här överallt.. Så sa jag åt Emil i telefon ba "men jävla blomfluga."... Då flög blomflugan in i min mun !! Kan ni ens fatta hur äckligt.. Där låg det en död blomfluga drunknad i slem på min tunga ! Det var inte det trevligaste jag varit med om kan jag säga er.. Ungefär lika mysigt som att få en mygga i näsan när man är snorig.

Nåväl.. Jag pratade iaf med Emil nyss ganska länge eller inte så länge men ett tag iaf fast nu skulle han å Filip köra massa bil på nå skogsvägar så vi sa hejdå. Han ska komma hit tidigt på Söndag min gubbe så vi hinner vara med varann innan han far vidare till Ume.. Så det ska jag längta efter heela dan imorn :) Hujj va jag är kär <3


Imorn måste jag stiga upp tidigt för jag ska med Mamma på stora loppisen i Arcus och sen ska ja me Hon, Lotta å Mattias till ett 50tals cafe i boden, Man kan ju alltid hoppas på fint väder å att vi tar Pontiacen dit :D

Å vad har jag gjort hittils ikväll då ? Jo jag var jättesur först å grinig som en liten snorunge av nån anledning jag inte har nån aning om så jag började kasta böcker  å hålla på fjanta mig, Men då for Mamma med mig till storheden så allt blev bra igen haha... Nåväl, Där köpte jag sånahär blibrun-tabletter, Vettefan om dom funkar men testa kan man ju. Sen köpte jag ostbågar oxå men dom var inge goa alls, Smaka fan bara salt i mängder. Uscha

Ääh nu ska ja sluta babbla... Borde ta nå kvällis på en stund men först ska man väl snoka runt lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0