Tisdag

Praktik idag.. Bara 3 dagar kvar om man räknar med den här. Vill verkligen inte dit men måste stå ut.
Hade sovmorgon idag så bajstilde passade på att ringa å väcka mig kl07, Härligt.


Är trött som faan å stel i hela kroppen. Måste hoppa i duschen, klippa naglar, äta lunch och fundera vad jag ska ha till Middag idag på praktiken. Är där mellan 13.30-21. Bläh Alltså jag gillar inte att gå kvällspass.. Då är man upptagen med det precis hela dan, Man hinner ju som inte göra särskilt mkt före man börjar, Sen kommer man hem kl 21 och är helt jävla slut. Orkar inte göra något mer den kvällen.. Sen ska man stiga upp tidigt nästa morron igen. Suger.

Och föresten, Nu kan man ju snart börja göra sånahär listor vad man ska göra i sommar som man kryssar i sen när man gjort det ;p... Ska skriva en här nu och sen ska jag väl kanske ha den på lunarpressen, Burkar ha så på somrarna alltid :)

[ ] 22/5 Teoriprov
[ ] 5/6 Skolavslutning
[ ] 9/6-27/6 Jobba på Aka
[ ] 14/6 Hurriganes
[ ] 30/6-25/7 Jobba på TG
[ ] 26/7-30/7 Classic Car Week i Rättvik
[ ] 31/7 Tatuera mig 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0