Story of the Day

Fan va lite folk som läser min blogg idag alltså.. Har jag ett väldigt ointressant liv att läsa om eller är det bara så att vissa har ett liv och inte sitter hemma en Lördagkväll haha :D ? Kanske beror det på både och ;)

Jag är ju med Amanda jag och vi har varit då på stan idag som tidigare nämt.. Sen la vi oss å sov en timme innan vi åt middag. Latade oss ett bra tag innan vi tog oss ut på en promenad, Svängde förbi affärn å köpte oss 2 Energydrinks var + Att jag köpte cigg åt min syster då.

Nu sitter vi bara här å allmänt snackar bajs å Amanda hon skrattar åt allt jag säger, Fast nu pratar hon me sin Karl som har ringt henne nu säkert 4-5 gånger idag.. Att man ids, Min buspojke har då skickat ett sött sms att jag är hans käraste och att han alltid älskar mig mest så jag är då nöjd ;D.. Men hungrig de är jag då.. Tror vi ska göra varma mackor nu åsså ska jag dricka en Budweiser.

Nä men gud va jag skriver massa onödigt.. Kan förstå dem som inte ids läsa.. Hih ska gå å äta nu :)

image315
Vi är ganska snygga båda två.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0