Onsdag

Jag är ju så jävla snabb på morronen så ja tänkte lika att slå på datorn en sväng.. Låg å pratade med Emil igår tills vid 12 fast jag hade tänkt sova tidigt men än så länge är ja inte så värst trött, Men lär väl bli...Värsta mulna regnvädret är de oxå.. Hoppas det inte börjar regna medans jag måste gå från eller till nån buss :)

Tilde är där idag så de ska bli skönt att hinna skvallra å klaga med nån före vi börjar, På lunchen å när vi slutar :)
Har värsta träningsvärken efter att ha kört me en tung jävla rullstol i massa uppförsbackar på nån mjuk grusväg..Poor me.

Nä nu ska jag börja kila vidare snart...
Måste bara tilläga hur kassa ni är.. En enda läsare kunde kommentera å de var Emma. Skärp er jag kommer inte ge mig.. Vilka är ni som läser ?


Kommentarer
tilde

jag läser inte din blogg

2008-05-07 @ 16:00:03
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0