Måndag em = Trött

Var egentligen bara på en lektion idag och den slutade 10.30, Sen väntade vi på svenskan till kl 12.25 men jag var bara där en kvart eller nåt för vi skulle se film på hela den lektionen + Film på hela Engelskan.. Alltså 3 timmar film. Vem orkar när man har viktigare saker att göra ?... Jag blir alltid lika less på dom sista veckorna innan lovet, Det finns inget värt att vara i skolan för.

Nåväl, Jag och Cissi kikade runt lite i stan samt gjorde ett litet bus. Var i stan ett tag till efter det och sen åkte vi hem. Jag ringde Amanda och pratade ett tag med henne innan jag började med en läxa jag skulle ha lämnat in för några månader sen å nu är den äntligen klar, En bokrecension på Engelska. Är trött som faan nu men jag ska ta å dammsuga och äta middag. Kanske måste ta en powernap oxå så jag orkar plugga teori sen.

Sen är det väl bara duschen och datorn som gäller. Föresten så har jag fått brev att ja bara behöver betala 7% i skatt, Det var trevligt.



None but ourselves can free our minds..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0