Huh Nyvaken igen

Blev så trött av morgonens aktivitet så jag gick å la mig igen, Drömde om att ja var me Skinkan & Stina i nåt hus åsen att jag var i ängesbyn å uti nån hund osv. Så vaknade jag av att Malin ringde å hörde om vi kunde ha Troja & Ferdinand idag för att dom skulle på IKEA å de kunde vi ju bestämde jag men jag var snäll mot Mamma som jobbat natt å sa att vi hämtar dem när hon har sovit klart.

Men sen gick jag å väckte henne så de var säkert att vi kunde så hon inte skulle bort eller nåt så jag skulle bli själv me 2 hundar :D.... Det skulle hon inte men det går nog bra. Synd bara att Troja har nån magsjuka så man måste gå ut med henne så ofta ;p


Nä nu måste jag vakna till liv lite !

image307
Ferdinand - HamiltonStövare och Karelsk Björnhund

image308
Och Troja - Amstaff och Labrador


Kommentarer
Kryddburken

Så gudomligt söt då! Jag har haft en hund som också hette Troja! En belg. vallhund tervuerense. Trevlig helg!

2009-03-13 @ 09:53:41
URL: http://kryddburken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0