Hallåw

Äntligen Fredag igen :) Soligt och varmt ute...

Var av nån konstig anledning inte hungrig när jag vaknade så jag tänkte skippa frukosten men nu 20 minuter senare skriker magen efter mat så jag måste nog fixa mig nåt ätbart iaf :)... Å jag har ont i handen, Måste ha legat på den isömnen eller nåt. Not nice.


Nåvääl... Ska till skolan sen å ha en lektion 09.50-11.10 och jag hoppas vi inte får sluta 100 år tidigare så jag hinner äta lunch i skolan. Sen hem å duscha å göra sig snygg haha.. Nä men duscha å städa å lite sånt innan Emil kommer. Sen blir det väl att laga middag.. Äh. Behöver ju inte räkna upp allt lär ju ändå skriva sen så.



Have a nice daaaay :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0