Blixten

Jag: Läser på en Löpsedel där det står "Björn slog Älg vid E4an"
Amanda: Slog han älgen ?!
Jag: Men ojoj det heter ju så när en björn dödar nåt
Amanda: Jaha jag trodde de var nån som hette björn som hade gjort de.

Ja idag åkte vi in till stan för att äta på Exotic och Amanda ksulle köpa en grej till sin karl. Så kom vi dit då för att äta Buffé men det serverade dom tydligen inte på helger så vi blev sura å gick därifrån.. Så hittade vi ingenstans att äta och gick tillbaka dit för att äta 4 små rätter, Det stank målarfärg där inne.. Det var helt jävla smutsigt och ofräscht värsta slitna inredningen och ja man blev inte lockad att äta där.. Sen gav dom våra drickor till ett annat bord å kom å svammlade där åsså fick vi inga nya drickor.. Så fast vi hade beställt mat och allt gick vi därifrån. Vi hade väl säkert blivit matförgiftade där... Vi åt iaf på Dagberts isället innan vi for hem.. Köpte föresten lite godis oxå.

Det var jävligt mkt folk i stan idag oxå men vi kikade knappt i nåra affärer alls så det gjorde inte  så mkt. Nu har vi nyss kommit hem å jag vet inte vad vi ska roa oss med. Hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0