B l e h

Ja alltså jag har ju varit på som bra humör idag då.. Men inte fan kan de hålla i sig en hel dag. Nu är jag bara less på det mesta och dem flesta. Jag är less på skola å inte vill jag nå hellre jobba eller sitta hemma..


Saknar Troja ganska mkt.. Borde hälsa på henne. Borde hälsa på Farmor & Farfar oxå. Borde ta körkort men ärligt talat känner jag mig inte motiverad till det för 5 öre..  Alltså verkligen inte, Det är bara ett jävligt stort ångestmoment.

Å jag har inget liv.. Men grejen är den. Jag vill ändå inte ändra på nåt.. Jag vill inte träna eller umgås med folk hela dagarna. Jag vill inte hitta på en massa saker och jag vill inte supa varenda helg. Jag vill inte göra nåt men jag vill inte bara sitta här heller. Att ta sig för nånting.. Att göra nåt känns alltid så jobbigt att det alltid är enklare att skita i det... Äh alltså jag vet inte. Jag bara svammlar. Man är väl aldrig nöjd helt enkelt.


Kommentarer
Emma

Fan vad jag känner igen mig i det du skriver :O Man kan tro att det är jag som skrivit det ;P

2008-05-28 @ 21:39:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0