Åh Dålig Dag

Denhär dagen är inte heller nå bra.. Jag känner mig ledsen och nedstämd. Säkert är jag världens sämsta människa idag oxå.. Så känns det. Jag har inte idats göra nåt vettigt hittils.. Bara dammsugit och målat naglarna. Måste äta nu snart fast jag inte har någon matlust. Sen måste jag ta med nån mat att äta på praktiken oxå.. Så jobbigt. För att inte tala om när jag ska cykla dit bort.. Himlen ser orande ut, Kommer nog börja regna när jag kommer halvvägs.


Åh va skönt, Ringde nyss Tilde å vi bestämde att äta varmkorv på kvantum till middag så då slapp jag laga något nu. Men måste iaf gå å äta lunch nu. Tror de blir lite gott å blandat.. Typ mackor å frukt å the å proviva å allt :p


Grattis Älskling :)

Några minuter senare: Haha öh ja man kan ju inte annat än skratta åt detta väder.. Nu är det +6 å snöar som fan. Hoppas de slutar så ja kan cykla ändå. Mongoårstider.. De skulle ju bli sommar nu. Slutar väl med att man får hoppa runt midsommarstången i vinterkläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0