Torsdag

Nu har jag varit på Storheden då å kikat runt.. Köpte en hudkräm som jag ska ha i Ume och en present åt Emil bara för att han är en sån sötskit.. De var en sak som han har sagt länge att han vill ha å som ja inte har kunnat hitta på ett enda jävla ställe, Ingenstans på internet, Inte ens på google ! :p Men nu fanns den på Ö&B så självklart köpte jag, Bara hoppas att det är rätt för jag vet inte riktigt. Köpte nå hårspray oxå å hårband på H&M.

Mamma bjöd på korvgubbsmat så det blev ett kycklingmål å jävlar va gott ;p... Sen direkt efter proppmätt som man var var de bara att gå ut med Troja.. Så nu är jag då helt slut !



Oj så ja älskar min gubbe... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0