Sugen

Jag hittade nåra nya listor.. Som ja såklart blev sugen på :)

Vad gjorde du för tio år sedan?

För 10 år sen, Då var jag 8 år och gjorde nog inget avancerat alls, Hade inga måste och inga krav. Livet lekte :)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Ett år sen, Då hade jag ingen hund och ingen pojkvän. Mamma & Mattias hade nyss skiljt sig och vi hade nyss flyttat. Tror jag inte var så lycklig då :p

Fem snask du gillar.. 
Natascha, Olga, Nathalia.... Jahaa snask, inte fnask ;p... Jaa godis,chips,ostbollar åsånt.


Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Oj, Inte för att skryta men jag kan förjävla många låtar faktiskt ;D

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag skulle leva som en prins, Ägna mig åt sånt jag känner för och ha råd med saker som intresserar mig.


Tre dåliga vanor:
Kanske att jag är dålig på ta tag i saker, Är rädd för att prova nya saker och är alltför bra på att vara otrevlig.

Fem saker du gillar att göra:
Öh Äta, Vara med Emil, Mysa.. Inte vet jag. Ha kul


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Tunikor som ser ut som gamla gardiner, Pälsjackor/mössor, Baggyjeans, Såna korta tröjor och jackor, Uggs.

Fyra favoritsaker:
Emil, Troja, Datorn, Mobilen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0