Stackars Troja

Jag satt vid bordet och åt frukost, En macka med salami på som förmodligen var gammal för så smakde den.. Nåväl jag åt upp min gamla macka men innan jag var klar med det kom Troja och ställde sig brevid min stol... Och spydde.. Min macka började inte smaka bättre efter att ha torkat upp det.

Nu skakar hon hela tiden och så fort jag öppnar dörren springer hon ut och vill absolut inte komma in.. Fast jag lockar med godis och leksaker.. Jag var tvungen att ta på henne kopplet och dra in henne... Fortfarande skakar hon bara och sitter under tvättstället å vill inte gå därifrån vilket är olikt henne som annars följer efter en precis vart man än går. Stackarn, Jag vet inte vad det är med henne... Jag tror hon är rädd för brandvarnaren som piper att den snart har slut batteri.. Jag har bett mattias komma å ta ner den så förhoppningsvis blir Troja som vanligt då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0