Söndag

Ja jag kan väl snabbt berätta om gårdagen... For  till ängesbyn och åt lite smått å gott. Emil hämtade mig därifrån och så for vi direkt till Waldorf där vi åt good mat.. Jag tog kyckling chop-suey och han tog friterade revbensspjäll med strips å nån sås. Efter det for vi på coop, Emil köpte godis och direkt efter det till Leif där dom bjöd på glass med persikor... Gott :) Idag lagade jag korvstroganoff som vi åt och sen for vi på Motormetropolen och Dollar... Efter det for vi med Ida & Roger till storheden och var där en stund... Nu är vi hemma igen och Emil vilar innan han ska fara å snart ska vi äta skinkstek och ris.. Gott :)


Lite väl jag har fettat hela helgen.. Men gymmet är öppet ikväll, Kanske går dit en sväng och tränar på dom där trampmaskinerna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0