Muööh

Jag är JÄTTETRÖTT men man kan ju som itne gå å sova såhär tidigt.. Bluh. Jag måste då iaf vänta tills Emil har kommit hem så jag vet att det inte har hänt nåt.. Jag blir alltid så orolig när han ska köra så långt.

Men iaf så har det typ blivit vinter nu igen, Idag var de hur jävla fint väder som helst så jag kunde ha skinnjackan :D, Nu när jag gick ut med Trojski var det tusans kallt :(.  Nä om man skulle göra sig en kopp the å en goomacka så är man väl redo för sängen inom den närmsta framtiden iaf.. Så blire att stiga upp tidigt imorn å åka iväg å vara borta typ hela dan då.. Jobbigt, Men som ändå bra att driva lite tid.


Man får spola 50 sek in i filmen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0