Lördag

Ja asså jag skulle ju fara till Emmeli igår å dricka så jag bytte kläder å gjorde mig så snygg så... Åsså bara ändrar jag mig, Jag ides inte.. Jag blev sur å gjorde mig osnygg å gick å la mig. Snurrade omkring med mina snurrande tankar i 100 år innan jag somnade... Just när jag sov som skönast, Eller jag sov iaf... Då ringde Emil så jag var tvungen att vakna å prata i telefon men som tur var kunde jag somna om efter det. Dock vaknade jag igen vid 3-4 och kunde inte somna så himla lätt... Om du läser detta gud; Snälla !!! ge mig lite nattsömn !

Anyway, Ja vaknade nu för ett tag sen då.. Jag ska gå å göra frukost. Rostade mackor å the ska de bli. Sen ska jag svåla cheeseballs hela dagen och sen åka på kalas hos Emmeli å Daniel. Sen vet ja då inte.


image261




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0