Listing

Hatar du mer än 3 personer?
Ja.. Eller... Asså eller.. Ja jo men jag hatar väl mer än 3 personer.


Vilka är dina favoritskor?
Adidas Superstar är ju en gammal favorit.


Har du fällt krokben för någon?
Ja det har jag väl

Vilket stjärntecken är du?

Oxe

Vilken tid föddes du?
Eh det står på min dopsked.. Typ 23 eller nåt.


Vilka är dina favoritfärger?

Svart.. Rosa är ju oxå fint. Å vitt :)


Sommar eller vinter?

Sommar !! Vintern slutade väl vara kul typ när man var för stor för att leka ute.


Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart


Vilka färger har din mobil?
Vit, Silver å lite Orange... Sådär typiskt SE nivet.

Var är ditt andra hem?
Ja hos Emil i Ume känner jag mig väldigt hemma.


Har du dåliga betyg?
Nja asså ja har inte så stor koll på såntdär ja bryr mig verkligen inte.. Men dåliga  är dom ju inte.


Vad var ditt första husdjur?
Nå småsorkar.. Hamstrar

Spelar utseendet någon roll?
Ja de är klart det gör, Jag vet typ inget mer roande än att klaga på andras så ;D


Tar du första steget?

Eh... Inte så ofta. Fast.. Ändå ibland


Favoriträtt?
All goomat me mycke kryddor å goda såser :D

Hur många barn vill du ha?
Nå när jag hörde att man spricker å bajsar ner sig när man föder åsen måste göra övnigar i flera månader för att återställas så börjar ja tveka.


Äger du ett vapen?
Nä de gör ja väl inte


Har du någonsin trott att du varit kär?
Trott ? Ja jag har nog både trott och vetat

När grät du senast?
Ja när var de nu då... Ja kommer inte ihåg men säkert för jag var sur på nåt.


Vad gjorde du igår kväll?
Igårkväll.. Eh säkert inget som var värt att komma ihåg eftersom jag inte gör det.


Har du någonsin varit i ett slott?

Jo några st tror ja.


Vad är dina smeknamn?

Mest Elina bara

Tänker du på någon just nu?
Njae inte nån särskild


Har du varit kär?
Ja !


Har du blivit sårad?

Jadå för många gånger kan man tycka.


Har du kallat någon för älskling?
Ja.. Några få.


Röker du?
Nix !


Äger du en diamantring?
Nä är inte så mkt för såntdär


Äger du en Backstreet Boys CD?
Öh nej !


McDonald's eller Max?

Dum fråga.. Max ffs !


Gillar du dig själv?

Ja ibland tycker ja att ja är bra, Men de är väl lika ofta ja undrar hur fan jag står ut med mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0